cimot + dimple


ni lah my bez fwen... name nyer Nur Hidayah bt. Hashim,tinggal kt besut,terengganu.. nme manje cimot.. hehe.. dia satu2 nyer kawan yg sgt memahami aku yg dekat dgn ku.. suka ataw duka,kami selalu kongsi bersama... dy byk bg semangat kt aku untuk aku terus gagah menempuh kehidupan ini.. byk nasihat yg telah dy curah kan kt aku..dy bagai mak n ayh aku di hostel.. dia nie terlampau jujur..kdg2 terasa jgk la dgn dy nie.. tp aku tetap syg dy.. dy selalu ade time aku btl2 memerlukan seseorg untk mendgr rintihan aku..haha..tdow is her hobi..dy ngn katil mmg xleh di pisah kn.. kuat tdow n kuat mkn..itulah dayah.. haha..jgn mrh ye dyh.. aku syg sgt kt dayah.. jgn tnggl aku ea dayah... nti kiter stdy sme2 lg k.. miz u dear... miz sgt2,...aku taw dy pom rindu aku..keh keh...

Comments

Popular Posts