keikhlasan persahabatan aku dan aina

teringat satu ketika dulu...semasa aku berpijak di bumi matrik melaka...aku di takdir kn satu bilik dgn insan yg bernama Aina Fadzila...dy org kemaman...kebetulan pula kteorg satu negeri..syukur sgt2..at least ade tmn nek bas sekali untuk balik kg time2 cuti...sepanjang aku knl dy,dy xpernah bt aku sedih...tp sebaliknyer,aku sering mbtkn dy sakit hti..tp dy tetap sbr dgn sikap aku yg kdg2 pentingkn diri sendiri..aku pernah belot terhadap dy...tp slps tu..aku xpernah rase bhgia...aina.maafkn aku ats ape yg tlh berlaku antra kte...maaf di atas segala nyer...aku xkn lupe jasa2 bek kau aina sepanjang perkenalan kiter...aku sayang aina sgt2...aku nk persahabatan aku dan dia berkekalan bt selama-lamany...kejujuran mu terhadap persahabatan mmbuatkn aku amat kagum pada dirimu..syg aina sgt....never forget our memories together,,,...never,,,..


**some pics of us**

 faz,azreen,aina,nadia,mira.. 







couple watch 



Comments

Popular Posts