Hi..Hi..2011..Bye..Bye..2010 :)

Suka duka,gelak ketawa tahun 2010 akan berlalu,yang tinggal hanyalah kenangan..namun,semua itu akan tetap dalam ingatan...tahun ini adlh tahun yg betl2 menguji ketabahan hati aku..di mana tahun inilah mengajar aku mengenal erti sebenar persahabatan..di mana aku kenal siapa yg sebenar2nya dinamakan kawan dan sape sebenarnye lawan..aku x meminta untk di musuhi tp apekan daya,dlm tidak kusedari diri ini didemdami oleh sesetengah orang..aku amat berharap demdam itu akan pudar nanti..Amin~~tahun ini juga membawa aku kebahagian yg x pernah ku dpt..tp..kebahagiaan itu x kekal lme dek hlgn nilai kejujuran..hati ini selalu menahan kesedihan..tp..ade nye kwn2,hti ini kembali berjuang...

Dah2..tutup buku..bukak buku baru..yg manis tetap dlm ingtn,yg pahit buang jauh2..
Tahun 2011 yg bakal tiba aku harap dipenuhi dgn keceriaan,dicurahkan dgn keberkatan dan dilimpahi dgn rahmat dr Nya...segala kesalahan ku di tahun 2010 harap dimaafkan :)

pic2 spnjg thun 2010:)






Orientering 1 Malaysia,Pekan pahang.


My sis wedding pd 25 Mei,..bln 4 2011 nti insya-Allah aku akn jd aunt..hehe xsabar nie :)

Kem Kesedaran Alam Sekitar di Tsik Kenyir,Terengganu.


Beraya ngn Mar ngn awok2 meri..poyo je...sume laki kite org je girl!!


Kemahiran Insaniah di UiTM Dungun,Terengganu.


sebelum melangkah ke dewan final exam sempat lg posing..haish..



org len ngh cuti,kiteorg p kem..
IKSEP..ala mcm BTN..
tp,bes sgt2...
kt Angulia Beach Resort,Marang,terengganu.



My sis konvokesyen kt UiTm Shah Alam :)

Comments

kawankakwan said…
byk2 pic aku yg cun, lawa, meletup. pic yg hancur tu jgk mu ltak. HAHA :D
Liyana Zakaria said…
hehehe..sje aku pilih pic tu..nmpk lain dr yg len ckit...huhu. :D

Popular Posts