Azam Tahun Baru :)


nk ckp tentang azam baru..tp masih tertanya2 "AZAM TAHUN LEPAS DAH SETEL KEW"..haha...fisrt of all aku nk ucapkan :)
kepada semua followers aku yg sudi ikut aku..hehe..dan kepada sume yg sudi bace blog aku..hope thun ini bg kita sinar yg baru:)let bygone,be bygone ok..yg bek jd kn teladan,yg jahat jd kn sempadan :Phehe..bg nasihat kat org,diri sendiri pom terunbang ambing...haha...
ape ek azam tahun nie??
haaa...ini azam tahun baru aku..
> tingkat kn diri untk dekatkan diri dgn Nya yg Maha Esa.
>lepas subuh xnk tdow da
>nk jd lebih dewasa dan matang
>kalw ade mse lbih nk bljr memasak smpi pndai
>set dlm kepala duti PT bkn untk shopping
>sem nie xnk mtk duit dh ngh ayah da
>sem nie jgk nk stdy tol2 supaya dpt dekan..nk jgk..x kire..

hope sgt dpt jd yg terbaik untuk family~~~

Amin~~


nie jadual kelas sem nie..fuhh..pack gler kot..
btw..dugaan..huhu..
xsabar2 nk msuk kelas nie..:)


see u soon..:)
stay tuned!

Comments

Popular Posts