POLIS!!!!lari!!!


sakit perut bila teringat kejadian tghri td..adoi..nakal btol ayah aku sorg nie..adalah dlm kul11.30 pg td..lepas aku selesai bljr motor kt PSM Kuala Berang,mcm biasa ayh aku dtg ambik..kiteorg plan nk singgah kt Singer jap..ade keje nk kne setel kan..

okey2..dipendekkan cerita..ayah aku nie drive bkn men laju..disebabkn ayah aku nie mls nk ambik jln jauh untk ke Singer tu,dia msuk satu jalan nie..dh terang2 ade signbox "JalaN Sehala"..


dy msuk jgk..nk nye jln singkat..kalau sebelum nie lepas je..nk bt cmne..malang nasib hari nie..hahaha..sebaik je ayah aku masuk jln tu,sebuah kereta polis keluar...mak oi..terkejut manusia kiteorg taw x?...aku bajet cool je..ayah aku dh ketakutan takut..ayah aku apa lg..terus memecut masuk ke satu perumahan yg agak luas..x pernah2 masuk aku..sume bumper ayah aku redah..yela..ketakutan..hahaha..aku yg duk sebelah dy nie la jd mangsa...terlompat2..yela..redah bumper..mmg r..brp simpang ayah aku masuk..smpi jln kg ntah pape..kebetulan lak,aku masuk satu jln nie,ayah aku teringt ada waris aku yg duk dlm tu...nmpk rumah dy,ayah aku dgn x malu nye trus redh masuk rmh yg gate terbukak,trus parking ...mmg x malu ayah aku nie...lepas parking je,bg salam terus naik..ayah2...apa nk jd la..nsib bek x salah rmh..ish3...ketakutan punyer pasal la nie..

duk kt rmh tu ada lah setgh jam..bg reda ckit..hehe..last2 kiteorg p pekan,tp ayah parking kt blkg satu kedai...ayah kol mbr dy suh ambik n hantar aku balik rmh..fuhh...tula citer nye..hrp2 polis x sempat la tgok no plat kete ayah aku..haha..

ok..tu je..dh hbis..:)

Comments

Popular Posts