Hari Ni sy dapat Hamper :)

wow..
seawal pkul10.30 pagi,aku,nini,nana dan tikah sudah berda dlm "PERPUSTAKAAN NEGERI TERENGGANU DARUL IMAN"..
mmg pecah rekod..haha..
aku nie yg sememangnya anak jati terengganu,first time menjejak kaki ke perpustakaan itu walaupun selalu je lalu dpn tu,tp nk masuk tu jgn hrp la..
kalw x disebabkn nk cri bhn untk ciapkn researh,xkn nye p citu..
tp..
hari nie..akhir nya aku p jgk..
xsangka lak dlm tu cntik sgt2...
byk bunga..
suke2..:D
name pom first time masuk,jadi agak jakun la..
hehe..
msuk terus nek aras 3..
wow..
sungguh sejuk aku tgok suasana dlm libry tu..
rmai sgt2 remaja yg dtg stdy,bt discussion..mcm2 la..
ternyata,rakyat TERENGGANU nie sememangnya rajin2..
cuma x nampk je kn..
x kira kecik ke besar ke,sume ade..
dak2 kecil yg comel2 pom ade..
hepi nye aku tgok suasana yg cintakan ilmu itu..
nie hah..
buku pak cik tu bg..
cari x jmpe..
jd aku suh dia cari..
byk giler..
penat aku nk mencari fakta tentang "smoking".
fuhhhhhh...
penat2...
lepas cari kne fotostat lak..
nk fotostat lak leceh..
kne jd ahli la..
nth pape..

trun lah balik ground floor p dftr..
mse dftr tu,
ade lah pak cik yg duk tlg dftr tu,
dia suh aku n tikah join satu event yg sedang berlangsung kt Foyer libry tu..
aku ckp la segan sb sume bdk2..xkn aku n tikah je yg dh besar nie..
pak cik tu ckp xpe..
aku n tikah ape lg..
terus bt muka x malu p kt event tu..ambik seat yg agak depan..
kiteorg cube memahami senario event tu...
bila dh fhm..
tikah memberani kn diri menawarkn diri untk mnjdi pmbntu pengacara mjlis..
suka sgt dy dpt bercakap dpn bdk2..
sape2 yg offer jd pengacara automatik dpt hamper percuma..
penonton sape nk hamper kne jawab soalan..
heheh..."Nabi Muhammad a.s wafat pd umur baginda berapa tahun?"
tikah kn mc pd mse tu..
aku terus angkt tgn..
tikah pom pilih aku untk jwb..
kesian kt bdk2 nk jwb..
hehe..
jhat2..
hamper semata-mata nih..
haha..
jawapan nya : tentu lah 63 tahun..
hehe..
yeah!!!!!dpt hamper...
nana n nini yg dh lme tnggu kt atas x taw kiteorg bt pe kt bwh nie,
aku trus ajak nini n nana join..
bila nana n nini join,
adoi..mmg kebudak2kn la dorg nih..
berebut2 ngn budak2 kecik yg kecik2..
kalaw lah aku rakam..
mmg best..
sakit perut aku tgok gelagat dorg..
tmbh2 nini..
semangat nak hamper smpi angkat tgn btul2 dpn MC..
haha..
kak nini..kak nini..
dpt jgk dia sb MC tu kecian tgok muka nk nangis dia..
hahaha..
Nana xleh...
MC xnk dh bg kt kiteorg..
3 dh kiteorg dpt..
haha..
btw,,,
mgg best giler.hehe..




Comments

Popular Posts