Wednesday, February 16, 2011

Semangat Membara :D

nk taw x td aku p mne?
thnz to Hafiqah Bakar sb bg aku gnti tmpt dia td..
td sebenrnya aku p UiTM Dungun..
join program..
"JOM BONGKAR RAHSIA ALAM ANGKASAWAN NEGARA"
Dr.SMS
xtaw r nk eja cmne nme dia..hehe..

Kalau korg nk taw,aku sebenarnya xla minat sgt kt dia nie..
x ambik taw sgt la..
tp kn..
bila dh ade dpn mate..haish..
mcm org giler lak..
histeria tibe2..berdebar2 rasenya..ceeewaah..mcm kekasih aku lak..haish..

Honestly aku nk ckp..
sblum knl dia,mmg aku x knl..
x kenal maka x cinta kn..
tp..bila dh kenal..
aku btul2 amart kagum ngn dia..
siyes..
bila dgr dia cerita sal diri ia dan semasa di ISS..
aku mmg kagum sgt2...
dia mmg seorg yg hebat..
"DREAMS ARE POSSIBLE"
itu lah kata2 semangat dari dia..
wow..
nk jd kn dy idola lah...
hehe..
msti korg nk ckp aku nie lmbt ckit kn..
mmg lmbt pom.
korg sume dh lme minat..
aku bru minat..
btul2 ketinggalan..
hehe..

walaupun x berpeluang nk ambil gmbr di sbb kn berebut dgn beratus2 student kt dewan tu,ambik gmbr jauh pun jadi lah..
yg x segan silu nya..
sebelum dia menaiki kereta..
sempat aku bersalam dengan nya..
wow..
sungguh berbangga aku dpt bersalam dgn org yg sgt hebat..
kata2 terakhir dr dia sebelu bertolak balik,
"Janjilah dengan saya awak semua belajar rajin-rajin"..
uwaa..
sedihnya..
thnz DR sb bg aku semangat bru untk terus berjuang. :)

xlupa jge taw..
kiteorg sempat singgh kat Pantai Kelulut..
aku apa lg..
alang2 menyeluk pekasam..
dh lme x mkn udang bakar..
haish..
lepas hajat la aku td..
mmg puas hti..
sekarang aku dh penat..
nk mandi n tidw..
bye2.. :)


2 comments:

misz molecule said...

yana mmg plg smangt.hahahaa

gadis ungu said...

hahaha...jahat..malu2...syhh..diam2..