Monday, February 28, 2011

tak kenal maka tak cinta :)

betul kata orang,tak kenal maka x cinta kan...teman..oh teman..x kira yg kita rapat atau x,mcm2 ragam diorg..yg dh rapat tu sememangnya kita tahu lah byk pasal dia kn..yg x rapat sgt tu,kita leh jugde je lah kn..tp x sume yg kita judge tu btul kn..kalw sebelum nie,kite tgok dy perfect sgt..pandai..kalw final pom score tinggi..carry mark tinggi..haish..dia nie mmg pndai lah..tp..bila dh lme kenal..bru taw hidup dlm penipuan semata2..mmg berjaya..tp berjaya dlm penipuan..astagfirullahalazim..ade jgk manusia cmni..aku x jelez..tp kdg2 sakit hati jgk..kalw sekali sekala xpe..nie dh byk kali naik fed up jgk..aku bkn nk tnjuk baik ke apa..tp mmg aku x pernah terpikir pom nk meniru ke dlm quiz atau test..apatah lg final...mmg sakit hati kalw kita xleh jwb smpi nk nanigs,sesetgh org yg x b't/jawab leh ketawa senang lenang..sakit hati nie..astagfirullahalazim..aku x berniat nk luah nie sume..tp aku x berdaya menahan nya lg..aku terpksa luah kn jgk..smpn dlm hati lme2 mmg menyakitkn ...pedih.

YA ALLAH..satu je pinta ku..aku harap Allah akan bukakan pintu hati mereka untuk berubah..Amin~~

Never means that...i'm sorry but i had to :(

No comments: