MOM....:((

Hari ini kalau tak silap aku genaplah 11 hari mak tinggalkan rumah..hmm..jap2..mcm pelik je ayat tu..mak bkn lari dari rumah taw,mak p Selayang..rumah akak aku yg baru sebulan melahirkn anak pertama nya Athirah Nursyafiqah yg merupakan my first anak buah..mak mgntikan aku yg sepatut nya meneman akak aku yg manja sgt tu xlh berjauhan dgn husband nya..itulah manis nya cinta slpas nikah kn..lgsg xleh berjauhan..i’m proud of u my sis..btw..bkn tu yg aku nk luahkn..tu just intro je..huhu..hmm..

11 hari mak xde kt rumah..susah nya hidup aku..ni lah blsn aku kot sb malas sgt dari dulu..skunk umur 20 thun bru nk bt sume nie..ayah p keje..akak p keje..aku duk rmh sorg2 je..adik ade pom cm xde je..asyik merayap je..bkn nk merungut...tp..bersungut..huhu..skrg baru aku dpt rase btape penat nya mak aku membesarkan kiteorg..setiap hari memasak....mengemas rumah..itulah yg aku kne bt skunk bila mak xde kt rmh..kalw bk na ku sape lg??aiyoo...penat jgk ye...basuh kain,sidai kain...lipat kain..sapu rumah..basuh pinggan..makin kasar tgn aku nie..xpe2..kasar sb rajin..hehe..tp yg paling aku x suke ialah MEMASAK!!arggghh.. benci nye aku bila tibe time masak..hnestly mmg aku x pndai masak..bila time masak je aku mula lah rase penig2..xtaw nk masak ape..kdg2 bt muka tebal kol mak tnye nk masak cmne..gelak sakan mak aku..ish3..mak2..miss u mak..tp kan..masak nasi aku dh expert taw..HAHA..hmm...sabtu nie mak blik...aku dh xtahan hidup cm nie...mak balik la cepat...sy rindu masakan mak...waiting for you mom...

Comments

Popular Posts