♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ Ħappч вiгƬĦαĐЧ ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪




Happy Birthday to you...Happy Birthday to you...Happy Birthday to you Mardiana...Happy Birthday to you...

yeah!!today 090911 is Mardiana's birthday :) Sweet 20

Okey!mcm yg aku ckp kt atas tu..hari ni hari jadi Mardiana Mohamad yg merupakan kawan aku yg aku kenal di MRSM Besut..Suatu ketika dulu yg merupakan classmate aku mse aku form 4 & 5; 4 Al-khindi & 5 Al-Biruni. dan merupakan roomate aku mse form 4..mase kiterog form 5 dorm lain2 taw..sedih :(.. tp,Ustaz Kamal punyer pasal,aku dan dia dilantik jd ketua dorm untk dorm masing2..Mardiana untk dorm H39 aku H36..adeeiii..kelakar tol kne jge adik2..haaaa...dy juga merupakan kwan satu dun ngn aku..Ajil,Hulu Terengganu..Dy seorg kwan yg sgt2 lah rapat ngn aku..walaupun kitaorg dh jrang jmpe skunk,mklumlah msing2 beljar,kitaorg selalu contact..dan aku hrp persahabatan aku dan dy akan berkekalan smpi bila..Amin..

Sedikit sebanyak tentang Dia!!


Mardiana Mohamad,20 tahun,Ajil,Terengganu,Diploma in Environmental Health in UiTM Puncak Alam,Sweet,good listener,kind,friendly,understanding,..bla..bla..bla..

Comments

Popular Posts