Sebak :(


Astagfirullahalazim...kenapa aku rase sedih nie..esok 10 hb 9..tarikh aku dftar di UiTM Kedah..satu impian yg setiap mlm aku berdoa agar dpt "Fast Track" suatu ketika dahulu..dan esok..aku akn ke sana untk menempuh dunia baru sbgai seorg pelajar BBA(Hons)Islamic Banking..yes!!course yg amat aku minati..aku bersyukur sgt2 dpt twrn initp kenapa..hati ku berat sgt nk pergi..dr td rase sesak nfas..cm nk nangis..tp x berani nk nangis..aku takut lepas family aku balik lepas hntr aku,aku akn lg menangis..kenapa selepas cuti selama 4 bulan bru aku terasa cmni??Ya Allah..kenapa aku rasa cmni..dulu sblum p mtrik melaka,x plak rase cmni..tp skrg knp ade prsn cmnie..ak xtaw dh nk bt pe..aku x fhm ngn perasaan aku skunk..mgkin aku terlalu takut nk hadapi sebarang dugaan dan cabaran yg kan menempuh diri ak kat sana nti..perasaan aku skunk rasa nk duk je ngn mak n ayah smpi bila2...xnk p mne2..tp apakn daya..sume nie t/jwb aku sbgi seorg anak dan seorg pelajar..aku tetap kne tempuh semua nie..

dh2..
tolonglah!!!aku benci perasaan nie!!
sedih!!!sebak!!!ko p jauh2..jgn kacau aku!!!
aku nk belajar..
aku nak belajar..
aku nk belajar..
smpai aku capai cita2 aku..
Ya Allah,berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi semua nie..
Amin~

Comments

Popular Posts