taRaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!

kesian kne ambik pic sndiri,xde org nk ambik :(

Heyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!dh lme sgt2 aku x new post..xtaw n xde mood nk post pape..buruk perangai kn..kehkehkeh..urm..raya dh berlalu.hari merdeka pom dh lepas..merdeka raya la katakn..actually aku xde pape nk story sgt sbnrnye..raya tahun bese2 je..tp suasana itu mampu bt aku menitis kn air mata kegembiraan dan tersenyum kemenangan..huhu..

Duit raya?kueh raya?baju raya?raya..raya..raya..hahaha..okey..kue raya dulu..urm,bkn men plan ngn akak aku yg kiteorg nk bt kue raya sendiri je tahun nie..kacang2 je beli..plan nk bt almond london la..tart nenas la..biskut makmur lah..last2 sehari sebelum raya dr pg smpi kul 3 ptg kiteorg sempat bt hmpir 250 Almond London je..ingt ptg ckit atau mlm nk smbg la bt biskut len..tp smu dh xde mood..dh penat sgt..hehe..kiteorg lupakn biskut raya..selepas dgr pengumuman esok raya kiteorg semua kuar rumah..men bunga api.men mercun 'Das'..(ntah apalh korg pnggil mercun nie..hehehe)...tp mercun nie x bhye..dy just kuarkn bunga api yg cntik sgt2..best giler men rmai2 wlpn xde bdk2..haha..sume dh besar..nk tnggu Athirah lmbt lg besar nye..hehe.Baju raya??baju raya aku tahun nie dua pasang je..satu color purple satu lagi kuning kehijauan..duit raya xleh ckp..rahsia..hehe..okey..dh xtaw nk ckp pe dh..Selamat Hari Raya jela.. :D

these're raya's pic!!x)

my beloved family


Athirah Nur syafiqah
my first niece :D


love gituuuu..

p/s:
otak x ready nk stdy blik :(

Comments

Popular Posts