Thursday, September 8, 2011

‎"Wang bkn segala2 ny,tapi segala2 ny mmrlukn wang!..-Pegawai PTPTN



amek ko!!!ganas x title kali nie??haha..title aku ciplak dr status kt fb someone..jgn gtaw dy taw.hehe..terdetik lak aku nk updates blog ble bce status tu..

Kalau dulu duduk sama rendah,berdiri sama tinggi,.berkongsi suka dan duka..belajar sama-sama..kadang2 tidur pom sama2 time2 weekend..tp apakan daya..rambut sama hitam..hati lain-lain..mungkin kah persahabatan yg sblum ini terjalin berakhir di sini??aku terlalu sayangkan persahabatan ini..t apakan daya...aku xboleh tipu diri sendiri..ak benci sikap hipokrit..lg benci bila aku hipokrit suke kwn dgn dy lg..yaa..kini..langit lebih tinggi dari bumi dipertikaikan..dh xbleh duduk sme rendah dan berdiri sme tinggi..skrg dah ade jurang dh..xpelah..aku xsalah kn sapa2..hati manusia mmg xleh bce kn..kadang2 kita kne berpijak di bumi yg nyata..tp xsangka lah ade manusia sekrg pilih kwn..dorg kaya..kwan ngn org kaya je..dh xpndang dh kwan2 yg susah nie kn..malu kot..xpelah..aku redha..susah nya nk cari kawan sjati yg btul2 ikhlas dan terima kita adanya..tp disebalik ade kwn cmtu,aku msih ade kwan yg setia kwan dgn aku dri bngku sekolah hingg sekarang..aku hargai sgt2..

p/s: pic xde kaitan :D

dh2..aku dh xnk pkir sume tu..aku hrap dy hepi dgn her own life style..dan kawan yg ade nie aku akn hargai sampai bila2..insya-Allah.. :)

No comments: