Padah!!!

dinner smlm mkn nasi ayam pattayya + jagung cawan yg aku beli kt pasar mlm..nasi ayam tu kompem2 la byk..ckup untuk mln 2 org..tp cm bese,aku x suke membzir..jd aku hbis kn je sume :P tp..mmg aku ne terima lh akibat nye lepas tu..lepas mkn...mmg x larat lgsg nk bt keje..mate terkebil2 nk tdow..untk mengelakkn tdow..aku on9 smbil tgok tv3,..citer Vokal Bukan Sekadar rupa gituuu.hehe..mata dpt bertahan smpi kul11 je..ingt leh la stdy untuk test yg berlmbak2 mnggu dpn tuh..tp hmpeh..kul11 aku tidor..konon la set alarm kul3 nk bgun solat isyak n lepas tu stdy..tp kul6.30 bru bgun..Astagfirullahalzim...isyak aku ntah kemana..tp aku ttp qada' solat aku..hrp2 Allah terima lah qada; aku tu..Amin..n skrg...aku x tdow..nk gnti blik mase yg aku buang smlm..hehe..conclusion nye,mlm2 leh mkn nasi..kalw mkn.ni lah jd nye :)

Comments

rukhi said…
mkan tak beragak. igt la kami di ktu ni sangat memrlukan makanan hahaha~
Liyana Zakaria said…
hahaha...amboi2..suka perli ceq na..

Popular Posts