Home Sweet Home :)

Alhamdulillah,aku selamat sampai terengganu jam 6.00 pg td..
aku di jemput oleh Mak Su aku sb ayah x dpt ambik sb adekeje kt KL..
so,pg tu aku balik rumah nenek aku dulu lh smentara tnggu akak aku ambik sblh ptg kn..
smpai je,trus aku tdow..penat kot duk dlm bas lme2..
ingt nk tdow smpai tghri..
tp melihat sepupu ku yg comel ni Nurul Iman,asyik masuk kuar bilik je mnunggu aku bgun,xsmpai hti aku tgk..
so,kul10 aku dh bgun..spent time dy dak kecik tu..yela..dh lme x jumpa kn..rindu lh..
aku mmg rapat ngn dy sb dy membesar dgn aku..
**Nurul Iman**

sebak lak bila dgr mak su aku citer Iman nangis lepas hntr aku nek bas mse awal2 sem hri tu..
sedih wei..comel tol dy nie..terharu aku..
bila dh rapat,cmnie lh...bila kne tinggal,mula lh nk nangis...
huhu..
ptg tu,mak aku n akak aku dtg ambik aku..
sblm balik,kiteorg bakar jagung ramai2..
sb ujan..
best mkn jagung bakar panas2 time sejuk kn..heee..
 skunk kul10.00..
aku dh penat sgt2..
aku nk cover tdow aku blik..hope esok dpt bgun awal,
nyte..
assalamualaikum :)

Comments

Popular Posts