Pasar Malam punyer pasaii

Hari ini hari ahad..
mcm bese,lepas kelas arab kul6 tu excited nk balik rumah sb nk p pasar mlm..
bese nya aku p pasar malam ngn ayu je..x pom..wanie join..
tp,hari nie semua p..nadi,far,wanie n ayu..p ngn kete wanie..
penuh satu kete..
kak ayu je x p..
okeyhh...sampai je kt pasar mlm,yela kn perut lapar..last mkn nasi seawal kul9 sb kelas hbis awal time tu..
mmg lapar giler lh kn..
bernafsu giler lh aku tgok mknan nie..semua aku nk beli...haish...bhye2..
mmg byk jgk lh aku beli..
Nasi Ayam,jagung cawan,kek,ketam lapan rase ngn bebola pnjg tu..
erkkkk...
knyg wei...knyg!!!!!
esok quiz QMT425!!
cmne aku nk stdy...
perut full...mate ngntuk....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
blsn sb tamak :(

skunk nk tdow..hope set alarm kul4 bgun lh...sb nk stdy..
mata dh xleh nk bukak dh..tilam dh pnggil..
k bai!

Comments

Popular Posts