PMS!!

aku tak tahu knp aku rase penat sgt2 hari nie..
mood mmg xde lngsg hri nie..pdhl dua kelas je pom hri nie..
mgkin sb PMS..
i hate PMS!!seriously...because i can't control my emotion at this time..
aku automatik akn jd tersgt2 sensitif..
dan yg pling aku bnci.. "Period Pain"..

sakit wei...td dlm kelas than je..dh lh air-cond sejuk,bertmbh2 sakit aku...
nk bt cmne kn..untung lh sape2 yg tak pernah rse situasi yg aku rse skrg..untung lh..
aku smpai awal kt rmh hri nie..
balik sume xde...dorg sume ade kelas kot..
perut lapar..tghri tman kak mai je mkn,sb perut aku bt hal..sakit sgt2..
skunk,mmg lapar giler lh kn..
tibe2 stress...tak taw nk masak pe..haish!
untk pngetahuan korg,aku lebih prefer masak sendri kt rmh dr mkn kt kdai..
mak aku yg suh sgt2 masak kt rmh sb dy ckp,mknan kt luar blum tentu sihat..
**pdhal kalw aku msk kt rmh pom,belom tentu jgk sihat..huahua..**
selain mknan sihat,masak kt rmh betul2 jimat taw..sgt2 jimat..
cume kne rajin dan pndai manage time untk masak..
.....................................................

**mandi dulu,lepas tu baru pkir nk masak apa untk dinner :)
stay tuned!

Comments

kemey said…
menurut kpd org yg brpengalaman lepas kawen period pain akan kurang..xtau la betol ke bohong hehe
gadis ungu said…
a'a...mgkin btol jgk cmtu..

Popular Posts