Cara Mudah Buat Jadual (Student UiTM)

Tadi aku baru dapat tahu cara mudah untuk buat jadual kelas..
xpyh penat2 tgok kt icress dan bukak satu2 untk setiap sbjek..
sekarang ada langkah mudah..
ni pom aku dpt dari kwn aku...dy share kt aku link dri blog seseorg..
pandai betul dia create software tu...
kalw korg nk cuba tekan SINI
korg ikut lgkah2 yg dia ajar k...
Selamat Mencuba!!!!
aku dh cuba dh guna software tu..
Ni lh hasil nya..jadual kelas aku sem depan!!!heee


Jadual kelas aku sem dpn agak pelik sb ade kelas mlm..
xpernah2 spnjg aku bljr ade kls mlm...hrp2 jadual ni akn tukar balik lh yg part kelas mlm tu..
yg satu je kelas kul8 tu xyh tuka sb aku suke sgt2..
heheheh..satu je kelas kul8..sonok weii..
tp jadual CTU tu aku ingt nk tuka kelas len kot..
xnk lh aku kls ngn dak bas..junior lh tu..hoho

okeylh..
Bye :)

Comments

Popular Posts