Hye!!! i just come back from Sabah :)

Yup,i'm going to Sabah last 25th of January 2013..
Terengganu-KL-Sandakan..
First time experience fly with MAS aircraft
 and for me, MAS's services is better than AirAsia's services.

Walaupun harga tikt MAS lagi mahal dri AirAsia,tp harga tu sgt berbaloi dgn perkhidmatan yg dorg sediakn..selesa pom selesa..AirAsia mmg tiket murah,cantik,tp agak sempit dan memenatkn bg aku..
Perjalanan yg mengambil masa satu jam dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud,Terengganu ke KLIA, dan dua jam setengah dari KLIA ke Sandakan menyeronokkan. Aku dpt tgk permandangan senja di permukaan atas gunung kinabalu..Subhanallah,sgt2 cantik..tp tujuan aku ke Sandakan nie xde lh untk bercuti tetapi untk menemani akak aku yg bru lepas pantang pulang ke rumah nya di Sandakan ni sb suami nya tak dpt ambik dia. So,aku teman di dgn first baby boy dia nek flight balik Sandakan. Kesian lh kalw biar diasorg2 naik flight kn dgn anak dia tu..Hee..

Aku berada disana tak smpai dua minggu,dlm seminggu lebih je kot...
Sandakan satu bandar dalam taman.. sgt cntik,..kebetulan rumah akak aku mmg duduk kt bandar,so mmg senang nk ke bandar..sepanjang kt sana,xde lh kiteorg berjalan sgt...tmbh2 husband akak aku selalu outstation,so byk hbis kn masa kt rumah je...tmbh2 lg tiap2 hari hujan...sedikit membosankn lh.. sblm balik abg ipar aku bwk aku jln2 pusing bandar... kiteorg pom sempat singgah kt Sepilok..nk tgok org utan punyer pasal.. great moment lh tgok org utan btol2 depan mata..heee..
Insya-Allah,kalau ade rezeki,aku nak juga pergi ke Gunung Kinabalu.. orang ckp kt sana lg sejuk dri Cameron.. insya-Allah..nti..heee...



Comments

Popular Posts