Adorable....

Tibe-tibe rasa nak update blog lepas chat ngn zue tadi,,..
seriously...rindu sgt2 kt zue..
dy dh nk balik Sheffield dh dua minggu lg...
mgkin xsempat nk jumpe...
aku pom ngh praktikal kn..

setiap kali chat ngn zue mesti bersemangt...
sejak dari mrsm lg zue sentiasa bg semngt kt aku..
dh mcm kakak aku dh dulu..
ingt lg,mse mlm exam bio,dy sanggup ajar aku even dy sepatutnya study jgk..
terharu sgt...
mahupun mse aku di matrik sekali pom..
still contact ngn aku...
xpuus2 bg semngt kt aku
bg nasihat kt aku..
terima kasih zue..
terima kasih sgt2....

Sblm pergi sheffield mse sept 2011 dlu, zue pernah ckp..
dy hrp dy akan dpt master di sane..
even dia pergi ke sana untk degree, kalw capai pointer yg tinggi,akan dpt master terus..
insya-Allah.. aku percaya...zue mesti dpt...
and Insya-Allah jgk dia akan grad bulan 7 tahun depan 
di University of Sheffield for Master in Electical and Electronic engineering...
seawal umur 23 tahun dah dapat Master... 
di negara orang lak tu...
  sonok nyer...
aku akan tumpang bahagia time tuh...
even aku tak de lh sehebat dia,aku tetap berbangga ade kwn mcm dy..
yg pernah bg aku semangt...
yg pernah bg aku nasihat smpai skrg...
thnz zue....
i adore u so much Nadia Zuheera !!!!


Comments

Popular Posts