January..

Another 21 days...
14 February...omaigadd...result!!! xlame dh nk kuar..
hopefully sgt thesis ak dpt A,dpt jgk naikkan cgpa aku...
AMINNN..

Aku tgh bercuti sekarang...
aku tak dikire penganggur lagi kn selagi x konvo kn..hehe
**penyedap hati**

Alhamdulillah, elaun praktikal aku dh masuk hari nie..
Hepi sgt..keje selama 5 bulan kt Pusat Zakat akhirnya aku dpt hasil dr titik peluh aku sendiri..
yup.. first time aku keje...sblm nie mmg lgsg xpernh kerja..
ni kire first time kerja lh kn even praktikal je pom..
get experience, n sure get rewards..
even pd mulanya aku berhasrat, bila dpt elaun, aku nk puas kn hti aku..
aku nk shopping, nk beli ape yg aku nk, nk mkn sdp2..nk jln2.. hmm..
tp bila dipikir2...aku tak patut bazirkn duit tu kn..
apa salah nya aku guna duit tu sebaiknya..
enjoy2 tunggu kerja n kaya dlu lh kn..
Alhamulillah, sedikit demi sedikit aku cuba mematangkn diri aku..
Aku akn tolak segala kehendak aku jauh2..
Aku perlu utama kn keperluan aku terlebih dahulu..
memandangkn aku ade lesen motor je skrg,
aku perlu bt lesen kereta pula..
apa salahnyer aku guna duit elaun aku untk buat lesen kn...
takde lah menyusahkan ayah aku...
nampak jugak hasil dri duit tu nanti kn... buat lesen..
drpd membuang ntah kemana duit tu..
yup..
IKHLASKAN DIRI YANA
senyum :)

So, 
next week...
Pergi MRSM ambik Sijil SPM 2008 yg x ambik2 tu...
then..
dftr n bljr kereta kat PIMA..
dpt lesen..
Baru serius apply kerja...
and hopefully... dapat kerja kat Terengganu..
harap dimurahkan rezeki..
AMIN :)






Comments

Popular Posts