Thursday, May 29, 2014

Tears..

Sambil aku duk belek jobstreet mencari kerja.. tibe2 mak berkata, "Hari tu masa dalam dewan, air mata mak tiba-tiba keluar... tengok orang lain semua duduk ngan ayah anak masing2.. tak pom mak dan anak yang lain.. tapi mak masuk dalan dewan sorang je... "... Sayu hati aku dengar... mak tak tahu... yang aku dalam dewan tu.. duduk dalam dewab tu... hati aku lagi sayu sebenarnyer... tambah2 mendengar lagu uitm.. tengok video yg ditayangkan... lagi aku sedih sbnrnyer... mengenangkn grad dengan pointer xseberapa... mengenangkan ayah tak datang... hati aku lagi sedih sebenarnya...hampir mengalir air mata...tapi cepat2 aku cover takut mamat sebelah aku perasan...aku just keep strong and smile smpai majlis habis... hmmmm.. kesian mak...even kak ngah n abang ipar datang... tak kan lah nak mintak dorang teman mak kan... dengan zulfa dan yaya lagi.. kak ngah pulak alahan.. abg pulak ade kerja... aku dh nak kuar dewan baru abang sampai... tapi terima kasih mak... mak still tunggu smpai aku naik pentas... mak cakap mak keluar lepas tengok aku naik pentas.. sebab mak tak tahan sejuk tambah2 mak xmkn tghri lg.. aku pom xmkn tghri jgk sbnrnyer time tuh.. tp dgn aku yg masih muda, aku mampu bertahan smpai hbis majlis... terima kasih mak...terima kasih atas segalanya... Ayah tak datang tak apa... aku xde lah sedih sgt pom sb grad pom bese2 je...ape2 pom ayah dan mak ttp orang paling penting dalam hidup aku.. siapalah aku tanpa diorang... aku syg dorg sgt2...

No comments: