Menanti dan terus menanti ..

Alhamdulillah... Setelah sekian lama, sabtu lalu , 9 Ogos dibulan syawal... aku izinkn Nazirul Syahmi datang untuk kenal dengan ibu bapa aku.. Ye... telah lama dia nak sangat2 kenal dengan emak dan ayah aku.. sekarang dh hmpir setahun aku rapat dgn dia, bru aku yakin untk izinkn dia berjumpa dgn ibu bapa aku.. Aku bukan nak melambatkn perkenalan mereka, aku cuma xnk perkara yg dlu pernah terjadi berulang kembali... diusia yg makin tua ini, aku mengharapkn cinta sejati... bukan cinta monyet lagi..
Terima Kasih Nazirul Syahmi kerana sudi datang dari perak beraya rumah saya... terima kasih terima saya dan keluarga saya seadanya.. Terima kasih jugak sudi hantar saya dari Terengganu ke Kuala Lumpur keesokkannya... Terima kasih sebab xpernah jemu layan karenah saya... tak pernah jemu bersabar dengan saya walau saya byk sakitkn hati... Terima kasih sgt2... Nazirul Syahmi bin Ahamd Shokhaily, saya sayang awak sgt2.. Saya harap semua ini akan berakhir dengan satu ikatan yang sah hingga kesyurga suatu hari nanti.. Amin...

Aku disini akan terus menunggu saat itu..

Comments

Popular Posts