Thursday, August 14, 2014

Menanti dan terus menanti ..

Alhamdulillah... Setelah sekian lama, sabtu lalu , 9 Ogos dibulan syawal... aku izinkn Nazirul Syahmi datang untuk kenal dengan ibu bapa aku.. Ye... telah lama dia nak sangat2 kenal dengan emak dan ayah aku.. sekarang dh hmpir setahun aku rapat dgn dia, bru aku yakin untk izinkn dia berjumpa dgn ibu bapa aku.. Aku bukan nak melambatkn perkenalan mereka, aku cuma xnk perkara yg dlu pernah terjadi berulang kembali... diusia yg makin tua ini, aku mengharapkn cinta sejati... bukan cinta monyet lagi..
Terima Kasih Nazirul Syahmi kerana sudi datang dari perak beraya rumah saya... terima kasih terima saya dan keluarga saya seadanya.. Terima kasih jugak sudi hantar saya dari Terengganu ke Kuala Lumpur keesokkannya... Terima kasih sebab xpernah jemu layan karenah saya... tak pernah jemu bersabar dengan saya walau saya byk sakitkn hati... Terima kasih sgt2... Nazirul Syahmi bin Ahamd Shokhaily, saya sayang awak sgt2.. Saya harap semua ini akan berakhir dengan satu ikatan yang sah hingga kesyurga suatu hari nanti.. Amin...

Aku disini akan terus menunggu saat itu..

Thursday, August 7, 2014

Happy Eid 2014

Selamat Hari Raya Aldilfitri semua..
Maaf Zahir dan Batin..

Rasenyer tak terlewat lg kn nk mntk ucap selamat hari raya n mntk maaf..hihi
Alhamdulillah dpt lagi beraya dengan family tahun nie...
even kak ngah n kak de xde masa raya first, tp ttp meriah sb aku mak n ayah balik kg raya first..
rumah tok wan.. mmg meriah...semua saudara kumpul rumah tokwan.
mmg dpt jumpe semua mak2 sedara...sepupu sepapat semua..
ikut mak n ayah berjalan mcm bdk2 je aku nie..
yela...aku je anak perempuan yg belom kawen...msti lh kne ikut mak n ayah kn..
penat...tp seronok dpt rase suasana raya sbnr..heeee....

raya kedua mmg xpergi mane2...duduk rumah je... lyn bdk2 je ramai dtg rumah..
huhu...raya ketiga bru keluar kejap ptg tu...
pergi rumah ex-dormate/exclassmate mase mrsm dlu..mardiana..
siyes satu jam lepak ngn dy mmg lgsg xpuas...
byk sgt bnd nk cerita kn..
dh lme sgt xjumpe..
xleh lepak lame sb kul3 dh jnji ngn kwn2 kt cendering pulak..
huhu... dh lmesgt xberkumpul berlima..
nana,nini,tikah n amir..
akhirnya dpt jgk berkumpul mcm tu lepas hmpir 2 thun lebih kot..
huhu...nana n amir pom dh praktikal degree dh... 
tikah 15 hb nanti dh start jadi nurse kt hospital selangor..
nini lak dh ade baby muayyad...huhu...
kehidupan...
masing-masing ade rezeki masing-masing...
ada jodoh masing-masing...
In Shaa Allah persahabatan yg terjalin dgn hati yg ikhlas akan kekal selamanya..
Amin...
Semoga berjumpa lg di Aidilfitri tahun depan :)