2nd Syawal 2013




okey...konon lh deal dgn ayu nk kuar kul11, tp terlajak tdo smpai kul10 lebih..hahaha..
last2 kul12 bru kuar beraya...
selepas beraya rmh kwn ayu, aku pergi beraya rmh best fren aku mase duk mrsm dulu...rumah mardiana..
lme x jumpe dia..
kebetulan lak aku smpai rmh dia tu dlm kul1...
dan selepas solat jumaat ade org nk merisik dia...huhuhu..
insya-Allah 24 hb 8 dia tunang dgn Faiz dan akan kahwin awal tahun depan..
waa...seawal 23 dh kahwen... bljr ade 3 thun lh..
nk tunggu dia hbis bljr, tua dlu lh laki tu..huhu..
Semoga bhgia sahabat ku tersyg..


Lepas beraya rumah mardiana, aku gerak ke Kuala Terengganu...
ke rumah kawan baik aku mase diploma kt UITM Kuala Terengganu dulu..
Konon lh nk surprise xckp kt dia otw kn..
last2 bila smpai depan rmh dia, kol dy...dy xde kt rmh...dy otw ke rmh atok dy..
terharu sgt2, dy patah balik, x ikut kakak2 dy pergi beraya..
sb aku dtg kn..heee...
thnz tikah syg...
bergosip lh sgt ngn tikah smpai melarat kul4 lebih melekat kt rmh dia..
btw,dpt jgk berjumpe ngn dy...esok dh nk balik perak dy tu..huhu...misi lh katekn..huhu


**sgt lh kabur gmbr nie...phone murah...nk bt cmno**hehe

Lepas beraya rmh tikah,niat di hati nk pergi lh beraya rmh nana...
tp nana xde...pergi beraya kt rmh sedara dia lak..
Amir lak leh lak time aku kt KT, dia beraya kt Kuala berang..heran..
last2, kol sarol...dy otw balik dr dungun dgn kwn2 dy..
smbil2 tunggu dia sampai,
ape lh... ayu ajak aku pergi Lagun kt Masjid Terapung Kuala Ibai...
Photoshoot katenyer...
huhhuuh..
gmbr2 photoshoot nti2 lh aku upload..
dlm new entry..
x transfer lg haa...
okey...

Salam 2 Syawal :)


Comments

Popular Posts