Pelamin Idaman

Haaa... meh sini aku nak share pelamin meletop especially kat Terengganu. Sebenarnya aku memang minat pada pelamin ala English Vintage nie.. sebab dia xbanyak bunga dan kalau boleh aku mmg xnk bunga langsung.. serabut.. hahaha... and finally aku ade terjumpa satu butik pengantin baru bukak dengan kawasan tempat tinggal aku.. mmg terbaiklah dan menepati citarasa aku.. tp dukacitanya pakej yg ditawarkan agak mahal..mungkin faktor butik tu baru bukak dan butik tu sahaja yang buat pakej pelamin ala English Vintage nie... tp mmg lawa sgt2.. jom layan gambar pelamin..

Butik : Sg Bridal
Lokasi : Kuala Berang, Terengganu 















Lawakan... haaa... selain butik ini, aku ade survey satu lagi butik sekitar Kuala Berang tu... sesiapa yang suka dengan bunga-bunga sesuai ambik pakej dari butik nie dan harga pom berpatutan...

Butik : Hanisah Pengantinku Azmi
Lokasi : Kuala Berang, Terengganu.









Glamour gitu wedding korang kalau ambik pakej kat atas tu kan.. ala2 kristal...
Satu lagi butik ni, butik ni mmg bajet gila lah.. murah sgt2... semua jenis pelamin RM1500 je full pakej okey.. tapi pelamin simple2 jelh...

Butik : Qimannabridal House
Lokasi : Kuala Berang, Terengganu




Okey.. Aku dah booking dah satu.. teka lah yg mne satu antara byk2 gmbr ni aku pilih... hee... 
bye bye.. 



Comments

Mohamad khairi said…
AssalamualaikUm..bleh su dptkn no fon hanisah pengantinku azmi
Liyana Zakaria said…
Sorry. Baru baca. 019 967 5943

Popular Posts