Refresh

erk..ada apa dgn tajuk entry aku yg kali ini bertajuk "Refresh"??
Yeah!!lets refresh my personal details..

About Me..
Liyana bt. Zakaria(Yana)
21 tahun
Felda Mengkawang,Ajil,Hulu Terengganu.
SK.Felda Mengkawang(Darjah1-6),SMK.Menerong(Form1-3),MRSM Besut(Form4-5),
Kolej Matrikulasi Melaka(1 sem shj..hewhew..)
UiTM Kuala Terengganu.(DBS)
UiTM Kedah(I-Bank)

this's my beloved family
Yang bertudung hitam tu mak aku,Fatimah bt Ahmad (45 thn),
sblh mak aku tu,ayah aku,Zakaria b. Ahmad (50thn)...
bdk lelaki in black t-shirt tu adik bongsu aku..Muhammad Azan b. Zakaria (18 thn)..
yg bertudung biru tu,aku!!!hehe..
sblh aku lak,kakak aku yg no.3,Norfiza bt Zakaria(25thn)..She's married..bru je khwin 25/2 hri tu..xde lak aku smpn gmbr..lupa nk copy..huhu..
sblh kakak aku yg no.3 tu lak,kakak aku yg no.2,Zarida bt Zakaria (26thn)..dy pom dh khwin..sblh dy tu lh husband dy Mohd Khairulisam b. Ramli (25 thun)..dan dorg nie dh ade anak dan juga merupakan anak buah pertama aku, Athirah Nu Syafiqah..tu haa..yg mak aku pegang tu..comel kn..hehe..
dan last sekali,lelaki yg bersongkok tu,abg sulong aku,Faizal b. Zakaria(28thn)..still single..heee

ramai kawan2 aku ckp aku kembar ngn akak aku yg pkai spec tu..huhu..

i'm just born in an ordinary family..
love my life..
just me...

**this entry special for my Personal Development Lecturer,Madam Azfa**
thnz for reading :)







Comments

Popular Posts