Monday, May 30, 2011

Yana dah bertunang??


Kelmarin merupakan hari pndftan kolej untuk student lama di UiTM Kuala Terengganu.Pada awal nya lepas p HEA & HEP aku nk jmpe mbr2 aku...selepas tu len lak jdi nye..jmpe je dorg je,aku di pjuk untk tido di sana semalaman dgn sehelai sepinggan..hehe..


YANA dh bertunang??btul ke??huhu..dorg nie..ade2 je..merepek je...cita2 aku belum tercapai dh bertunang..ish3..mmg x patut..cuma di sebabkan sebentuk cincin yg aku pakai di jari manis aku,sume ingt aku dh bertunang...nakal tul lah dorg nie..nk tergelak lak aku..sape lh nk masuk meminang aku nie...cincin ni mak aku yg bg....bkn aku dh bertunang k..

satu hal..sal wedges nie!!!!!


tension aku..terpaksa aku pkai sb xde sandal len dh..mak aku pksa pkai..first time pkai wei..mmg rase confident bila pkai..tp siyes!!!sakit giler kaki aku..ahhhh...mmg aku xkn pkai da lepas nie..menyeksa diri..tmbh mbr2 aku terkejut smbil gelak2..dorg x cye aku pkai wedges..yela..sblum nie mne aku pernah pkai..tp..aku nk da pkai...menyeksa kn!!!!!

Actually,semalam tidow ngn dorg sume..tikah,nini,nana,qiehah,ezah...mmg sedih sgt nk tinggl dorg sume n kwan2 aku yg len..sedih wei..tp..sblm tu aku smpt jmpe ngn someone..wlpn skjp sgt..thnz alot..

p/s:to forget u,i never do..to forget me..its p to u..

No comments: