part 3 yg agak mencabar :)




2 Januari aku dh dtg Cendering untk dftar kolej. suke r dpt aras 0 sb xla aku berpenat lelah angkut barang2 nek tngkat atas..cume terkilan la sedikit sb aku terpisah jauh dgn kwn2 aku.aku dpt blok sutera tapi tikah,nini n nana sume dpt blok kasa.sedih jgk la awl2 tu..tp mujur lah dpt roomate ng ex roomate aku mse sem 2,Qiehah.3 sem berturut2 aku satu roomate ngn dy.dua org lagi roomate aku sem nie students AD,Yanti ngn Ezah.okla..aku dpt sesuai kn dri dgn dorg.nk jgk rase satu roomate ngn dak Art & design ni..leh ajar aku shoot gmbr..hehe :)


Sem 3 :)
MGT269
ECO211
QMT216
BEL311
CTU241
BAL101
HSL225

nie lah subjek2 yg aku kne ambik sem nie..sebenarnye aku agak tension dgn subjek2 sem nie sb kbykn sume sbjek kne byk present.adoi..aku nie dh la org paling nervous kalw duk kt depan..nk je aku bhnti belajar..tp..sabar jela..minggu nie pom dh byk dpt assigmnt yg kne present mnggu dpn..hmm...student u..nk bt cmne..mmg lumrah kehidupan hidup kt cini..tp..
SESUNGGUHNYE AKU AMAT TENSION!!!



Comments

hani nor said…
memang ko gabra pun. asyik pandang aku time present smpai naik malu aku.
Liyana Zakaria said…
aik..perasan lak minah nie :P

Popular Posts