Today was a tired day :)

Hari ni hari khmis...sepatut nya jadual hri ini,kelas aku mula pkul 8 hngga kul 10 untk bhsa arab..sememangnya aku amat mengantuk mse kelas arab..tmbh2 black out..panas gler..nk x nk je aku dgr ape ustaz ckp..mmg xthan...mata asyik nk tertutup ajew..lepas kelas bhsa arab,nana,nini n tika terus p kafe..aku x ikut sb hari ni aku puasa gnti..jd aku ajak faz teus ke kelas..ade lebih kurg 20 minit lg sblum lecturer mgt aku msuk..jd aku ambik peluang tdow jap...mmg lena la skjp..segar ckit..tepat 10.15 En.Nin masuk,dy msuk ckp "korang sume leh tndatgn,je dan terus balik."..aku terkejut..terus bgun tndtgn..hehe..dy ckp pnas sb black out..hepi gler aku dgr..lepas sain aku terus msuk bilik dan menlanding kn bdn aku...ZzzzZZ....

Seperti yg dijanji kan,aku,dayah,ezah n qiehah deal nk kuar kul5.30ptg untk berbuka puasa sama2 smbil jln2..hehe..kiteorg book la kete ngn Kak tie kul5.30..malang nya,tepat kul5.30 kiteorg duk tercegat dpn kolej ...hmpir sejam kiteorg tnggu...perut dh la lapar..nasib bek puasa..sabar jela..smbil2 tnggu kereta sewa smpai,duk ber'snap gmbr jela kiteorg..bosan giler.


tepat kul6.40 akhirnya kereta smpi...ezah pom ape lg...racing la dy takut x smpat nk berbuka puasa..kiteorg mkn kt apetah nme kedai mkn tu...tp best la..kiteorg order nasi goreng special..x la sedap sgt..tp sumbat je sb perut lapar..lepas mkn kiteorg p solat mgrib kt surau dpn ASTAKA..lepas solat msuk astaka jap sb Dayah nk cari ear phone.aku pd awal nya xnk beli pape,terbeli jgk...haish...xleh nk kawal nfsu..huhu...aku beli bag hardisk,beg notebook aku dan tali hp..hehe..

lepas puas pusing2 kt astaka,kiteorg terus p giant..dayah nk cari sandal katanya..aku lak cari a present untk kawan aku...sabtu nie bsday dy...of course lah girl..aku hrp dy suka lah hadiah tu..mklumlah aku nie x pndai sgt nk pilih2 hadiah nie...huahua :)




lepas ciap shooping (shopping la sgt :P),kiteorg decida nk p McD kt sblh giant tu sb perut terasa lapar lak..hehe...mkn lg..haish...ak order set big mac je ngn Mc Flurry Oreo..kenyng gler kot:)
Hahaha..penat sgt2..tp hepi gler..1 st time kuar ngn roomate bru..hehe..happenig sgt2...k la..
aku dh penat..aku nk titow..nyte :)

Comments

Popular Posts