Friday, February 4, 2011

Adakah Hati Tak Ikhlas?




siyesly..aku rase sedih sgt2 hari nie..dh byk kali aku pikir..knp sume nie terjadi pd aku hari nie..tension la cmni..kawan2 aku ramai suh aku bt kek coklat tu..aku berusaha nk bt yg terbaik mcm aku bt mse cuti sem tu untk dorg sume..ptg td aku cuba bt kek tu..tp terlebih tepung lak..sepatut nya 1 1/2 cawan..tp aku tersalah letak 3 cawan..jd keras giler kek tu..adoi..hmm..aku try sekali lg cuba bt mlm nie..aku bto=ul2 guna resepi mcm aku bt cuti sem dulu..xde yg kurg xde yg lebih...semangat aku tnggu dy masak..tp...hampa..:(..x selembut dulu...xpe..mak bg semangat kt aku..mak kata dh ok..pdhal,aku taw mak aku cuma nk ambik hati ku..ok..ak bajet cool...aku pom bt untk moist dy..coklat masakan lak x cair...adoi...tension nyer...knp sume xjd nie..ak xtaw knp sume nie x jd..knP?????adakah aku x ikhlas bt semua nie???x ikhlas ke aku??apa dosa aku bt ek?smpai x jd cmnie..adoi..sedih nya..tuhan je taw..aku rasa serba salah sgt kt kwan2 aku...dorg dh lme suh bt...aku xnk hampa kn dorg..

kepada kwan2 aku..aku mintak maaf..aku x mampu nk bt kek yg terbaik untuk korg..aku mintak maaf sgt2...plez..maaf kn aku :(

No comments: